miercuri, 26 iunie 2013

Încă o fărâmă de frumos

Pr. Ioan Morar:

                        Dialog  muzical

            Andante

-         Crri, crri, crri ………………………………
……………………………………………..

-         Du-te şi te culcă fârtate greieraş
Demult bătut-a ceasul ultim de culcare
Suntem de-acum înspre o nouă zi
Iar tu va trebui să-ţi cauţi de mâncare
Ţi se va arunca-n obraz povestea veche
Că n-ai fugit ca şi furnica-n jos şi-n sus
Că vrei să trăieşti numai după ureche
Şi şti tu câte-n cârcă ţi-au mai pus.

-         Crri, crri, crri ……………………………
…………………………………………..

-         Eu înţeleg ce vrei să spui cu atâta zel
Şi măiestria ta adânc mă înfioară
Altfel de ce aş sta să te ascult
Ca pe un menestrel domniţele de odinioară.

-         Crri, crri, crri ……………………………..
……………………………………………

-         Să nu te superi că ţi-am amintit
De-ocara ce afonii ţi-o imput
Dacă un suflet doar te mai ascultă
Poţi să o iei mereu de la-nceput
Pentru că dacă şi tu nu vei face alta
Decât să cari la saci în muşuroi
Cu groază mă gândesc la câte spaime
Ar mai aduce noaptea printre noi

-         Crri, crri, crri …………………………..
………………………………………….

-         Rămân şi eu încă puţin aici cu tine
Să caut printre stele armonii
Să-mpodobesc săraca mea odaie
Pe când mă voi întoarce din pustii

-         Crri, crri, crri …………………………
………………………………………...