miercuri, 20 februarie 2013

Din mănunchiul de suflet, cel al aducerilor aminte

Scrisul unei persoane spune câteceva despre ea şi este analizat uneori cu mult interes... mă gândesc cât interes ar merita atunci dedicaţiile,  pentru că ele spun mult şi despre cel care le-a scris dar şi despre cel spre sufletul căruia se duc? Întotdeauna m-au încântat, mi se pare fascinant ca prin câteva cuvinte să poţi aduce bucurie cuiva, atunci cred că vorbeşte cu adevărat sufletul:


                                             
 Mi-am permis să exemplific doar prin trei dedicaţii (astriste) dintre multele adunate în ultima vreme pentru un material la care trudesc şi eu. Chiar dacă nu-mi aparţin mi-au stârnit bucurie, mai întâi pentru că am cunoscut persoanele, apoi pentru că preţuiesc sincer şi constant tot ceea ce mintea omului, rafinată prin cultură, zămisleşte pentru a îmbogăţi şi  bucura sufletele! 
              Fără pretenţii, doar un exerciţiu de sinceritate, 
                                                                                     din partea mea, Nelica Mihăilescu